Servis HP+ vs. výměny


Koupili jste si nový náhradní inkoust/toner HP, nainstalovali jej do tiskárny, ale ta jej nerozpoznala? U tiskáren HP je bohužel problém často na straně tiskárny. Pokud vlastníte tiskárnu HP s modelem, který má na konci názvu písmeno e, a souhlasili jste se službou HP+ (i když ne zcela vědomě), tiskárna zablokuje všechny dostupné náhradní díly a vy jste odkázáni na nákup pouze originálního spotřebního materiálu.
Co je HP+ (okamžitý inkoust)?
HP+ je něco jako předplatné inkoustu do tiskárny. S HP+ tiskárna sleduje stav inkoustu, který má, a sama doplní novou tiskovou kazetu, když dojde ta předchozí.
Cenu služby Instant Ink přizpůsobíte počtu stránek, které za měsíc vytisknete; výrobce nabízí několik balíčků, které si přizpůsobíte svým potřebám podle toho, kolik a jak často tisknete.
S tímto řešením nemusíte hlídat hladinu inkoustu v tiskárně, tisknete bez obav a zařízení se samo postará o to, aby mělo na čem pracovat.
Které tiskárny fungují se službou HP+?
Společnost HP uvedla na trh řadu modelů se službou HP+. poznáte je například podle písmene "e" na konci označení modelu
- HP DeskJet 2710e
- HP DeskJet 2720e
- HP DeskJet 2721e
- HP DeskJet 2722e
- HP DeskJet 2723e
- HP DeskJet 2724e
- HP DeskJet 2755e
- HP DeskJet Plus 4110e
- HP DeskJet Plus 4120e
- HP DeskJet Plus 4121e
- HP DeskJet Plus 4122e
- HP DeskJet Plus 4130e
- HP DeskJet Plus 4132e
- HP Envy 6010e
- HP Envy 6012e
- HP Envy 6020e
- HP Envy 6022e
- HP Envy 6030e
- HP Envy 6032e
- HP Envy 6055e
- HP Envy Pro 6400e
- HP Envy Pro 6420e
- HP Envy Pro 6422e
- HP Envy Pro 6430e
- HP Envy Pro 6432e
- Seria HP Envy 6020e
- Seria HP Envy 6420e
- Seria HP ENVY 7220e
- Seria HP ENVY 7920e
- Seria HP OfficeJet Pro 8020e
- Seria HP OfficeJet Pro 9010e
- Seria HP OfficeJet Pro 9020e
- Seria HP OfficeJet Pro 9110e
- Seria HP OfficeJet Pro 9120e
- Seria HP OfficeJet Pro 9130e
HP+ - je to jistě tak velké plus?
Služba HP+ je sice výhodnou možností, pokud plánujete používat pouze originální tiskové kazety a velmi vám vadí, že si jednou za čas musíte objednat inkoust nebo toner sami.
Může se však stát, že v daném měsíci překročíte limit vytištěných stránek vybraného předplatného. Pokud se tak stane, bude váš balíček automaticky změněn na větší - dražší.
Pokud však příští měsíc již neplánujete tak velký náklad, musíte sami zajistit přechod na menší balení. Pokud na to zapomenete, budete nuceni zaplatit za dražší variantu.
Limity tisku a sušící hlavy
Měsíční limit tisku také podporuje vysychání inkoustových tiskových hlav. Aby inkoustové tiskárny fungovaly bez problémů, je nutné pravidelně tisknout alespoň jednu stránku jednou za 1-2 týdny.
Problém nastává, když jste si zakoupili balíček například na 10 stránek a byli jste nuceni vyčerpat limit během prvního týdne.
V takovém případě je třeba zvětšit balení nebo nechat tiskárnu 3 týdny bez tisku, přičemž inkoust uvnitř hlavy zasychá.
S HP+ náhrady nefungují
Společnost Hewlett Packard stojí v čele snahy ztížit svým zákazníkům používání alternativního spotřebního materiálu. To je bohužel i tento případ. Po aktivaci služby HP+ tiskárna nevratně zablokuje používání náhradních materiálů.
I když se z balíčku odhlásíte, stroj bude stále vyžadovat pouze originální inkoust/toner.
Pokud tedy plánujete tisknout na tiskárně HP pomocí náhradních zařízení, dbejte na to, abyste během instalace nesouhlasili s aktivací služby HP+ a automatickými aktualizacemi. Pečlivě si přečtěte všechny informace a souhlasy, které zaškrtnete. Pokud jednou odsouhlasíte aktivaci služby HP+, nebudete již moci tiskárnu odemknout pro náhrady.
V případě, že jste měli čas na instalaci tiskárny a souhlasili jste se službou HP+, zbývá zakoupit pouze originální kazety nebo nové zařízení.
